9 Mart 2013 Cumartesi

ÇEKİLİŞ VAR



Yoğun ve zor bir haftanın ardından bilgisayarın başına geçebildim.Geçen haftaya ablamın ağır gribiyle ve yetişmesi gereken çok sayıda  bebek ve nikah şekerleri siparişleriyle başladık . Allah 'a çok şükür, zor bir haftanın sonunda, kimseye mahcup olmadan bütün şeker siparişlerimizi vaktinde teslim edebildik.
Tabii bu arada, sizlerle paylaşmak istediğim bir sürü haber ve modeller birikti.
İlk olarak sevgili blog yöneticisi AHLaM'DaN'ın  çekiliş haberini duyurmak istiyorum. Arkadaşım kendi elceyiziyle hazırladığı hediyeleri şanslı kişiye verecek. Ne bu hediyeler derseniz , buyurun size güzel hediyeler ; bu hediyelerden ben de istiyorum derseniz http://ahlamdan.blogspot.com
linkten çekiliş hakkındaki bilgilere ulaşabilirsiniz. Aynı zamanda AHLaM'DaN'ın yazılarını okuyabilirsiniz.









http://degmesinyagliboya.blogspot.com 'daki şablon çekilişi.Ben de istiyorum derseniz katılma şartlarını öğrenmek için degmesinyaglıboya sayfasını ziyaret edebilirsiniz.
Herkese şimdiden bol şans dilerim.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder