23 Mayıs 2013 Perşembe

PUŞET ÇERÇEVE ERKEK BEBEK ŞEKERİ

Deniz'in adına yakışır bir model yaptık .Deniz yıldızıyla süsledik.Bu modeli yaparken İlhan İrem'in şarkısını hatırladım.
Yemyeşil bir deniz 
Senin gözlerin 
Ne bir sandal 
Ne bir ada 
Ne bir sahil var 
Boğuluyorum............ 

Gözlerinde menevişler 
Denizde martılar gibi 
Bakışların köpük köpük 
Sonsuzluğu anlatır gibi 

İLHAN İREM
Deniz'e bir ömür mutluluklar dilerim.Anne ve babasını tebrik ederim.


PUŞET ÇERÇEVE ERKEK BEBEK ŞEKERİ
DİĞER MODELLERİMİZ İÇİN www.lasorella.net ZİYARET EDİNİZ.

7 yorum:

  1. Merhabalar,
    Ellerine sağlık canım. Pek cici olmuş. Bloğun hayırlı olsun. Takibe aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle,
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. çok güzelmiş bu çerçeve ilk dfa gördüm.elinize sağlık öptüm:))

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,
    Bloğunuz hayırlı uğurlu olur inşallah. Hayırlı kazançlar diliyorum. Hepsi birbirinden güzel :)))
    Sizi izlemeye aldım. Bana da beklerim.
    http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmeyi diliyorum.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil