18 Nisan 2013 Perşembe

YENİ DOĞAN KIZ BEBEK ŞEKERİ

Ahh dostlar , bu havalar sadece beni mi mahvetti yoksa sizlerde benimle aynı durumda mısınız?
Canım hiçbir şey yapmak istemiyor.Durum böyle olunca bir de araya hastalıklar , siparişler girince sizlerle paylaşmak istediğim birçok modeli paylaşmadığımı fark ettim.
Bugün ''Bismillah ''deyip bilgisayarımın başına geçtim.Allah izin verirse en kısa zamanda arşivimdeki
bütün yapmış olduğumuz siparişlerimizi sizlerle paylaşmayı arzu ediyorum.

 Bütün müşterilerimiz bizim için özel oluyor.Onların memnuniyetleri çok önemli .Ama çevremizdeki dostlara yaptığımız nikah ve bebek şekerleri biraz daha farklı oluyor.Çünkü evlilik hazırlıklarına  veya bebek bekleme süreçlerine tanık olduğunuz için onların heyecanlarını biliyorsunuz. Bu bebek şekerimizi hamileliğine tanık olduğumuz sevgili dostumuz Sevinç hanım için hazırladık.Sevinç hanım diğer modellerimize bile bakmadan bu bebek şekerimizi  tercih etti.Benim prensesime benziyor dedi.Bence de çok güzel bir seçim çünkü kız bebek biblosu çok sevimli biz bebeğe biraz daha hareket vermek için beyaz fırfırla ve pembe kurdele ile elbise yaptık.Ayrıca beyaz saten ve pembe organze kurdelelerden uzunlu , kısalı  fiyonklar yapıp üs üste yapıştırdık.Ortaya bu güzel model çıktı.
YENİ DOĞAN KIZ BEBEK ŞEKERİ
DİĞER MODELLERİMİZ İÇİN www.lasorella.net ZİYARET EDİNİZ


YENİ DOĞAN KIZ BEBEK ŞEKERİ
DİĞER MODELLERİMİZ İÇİN www.lasorella.net ZİYARET EDİNİZ.

Eeeeeee prenseslere ayılı , bebekli , çiçekli hoş geldin kartı yakışmaz diye düşündük ve bu kartı özel olarak 
hazırladık.
HOŞ GELDİN BEBEK KARTI

DİĞER MODELLERİMİZ İÇİN www.lasorella.net ZİYARET EDİNİZ.


Sevgili Sevinç ; seni ve eşini tebrik ederiz.Oğlun Burak ve prensesin Selin'le bir ömür boyu mutluluklar dileriz.



10 yorum:

  1. şşeppşekerr olmuş bunlarr..;)
    ellerine sağğlık minecimm..:)
    eminn ol yalnız değilsin..:)
    bende de durum aynı..:)
    uyku haliyle gezer oldum güpe gündüz..:)))
    sevgiler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim .Bu modeli
      kırtasiye müşterimiz olan Sevinç hanım için yaptık.Gerçekten çok şeker
      oldular
      Sevgiler

      Sil
  2. eline sağlık çok güzel ama biraz da azgezsen:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can dostum
      Teşekkür ederim.Senin tavsiyelerin ile blogum buralara geldi.
      Antalya'ya geldiğinde birliktede gezeriz.
      Öpüyorum.

      Sil
  3. ELLERİNİZE SAĞLIK. Sağlıklı büyüsün.

    YanıtlaSil
  4. CANIM NE GUZELL SEKERLE ROYLE BAYILDIM BANADA BEKLERIM SEVGILER

    YanıtlaSil
  5. Mineciğim tekrar teşekkür ederim.Gerçekten göründükleri kadar güzel ve kaliteliler.Dağıttığım akraba ve dostlarım çok beğenerek kabul ettiler.Güzel temennilerin için,herzamanki ilgin ve güler yüzün için çok sağol,öpüyorum.

    YanıtlaSil