18 Mayıs 2013 Cumartesi

ANTALYA ŞEMSİYELİ SOKAK

Bu sabah uyandığımda geçmişe yolculuk yapacağımı hiç düşünmemiştim. Gün içerisinde ayaklarım beni Dönerciler Çarşısına götürünce gökyüzü şemsiyelerle kaplanmış bir çarşıyla karşılaştım.
ŞEMSİYELİ SOKAK
SOKAĞIN GÖRÜNÜŞÜ
ŞEMSİYELER
Antalyalı arkadaşlar bilir burası Meşhur Dönerciler Çarşısının bulunduğu dar bir sokaktır.Sokağa yüzlerce havada asılı şemsiyelerle kaplayıp çok hoş bir yer haline getirmişler.Ablamla beraber sokağın keyfini çıkarmak için Cafe KaffKa 'de fincanda pişen dibek kahvesi içtik.Günün bana getirdiği ikinci sürprizi ise bu cafe'nin lise yıllarında arkadaşlarımızla sık sık geldiğimiz pastahane olmasıydı.Eski günlerde olduğu gibi cafe'nin balkonunda oturduk .Günün ve sokağın tadını çıkardık.Size tavsiyem mutlaka sokağı ziyaret edin.
CAFE KAFFKA
ABLAM BALKON'DA KAHVESİNİ
YUDUMLARKEN

21 yorum:

  1. Çok güzel bir atmosfer olmuş :) ferah kahveleriniz olsun afiyetle :))

    YanıtlaSil
  2. harika olmuş. hiç geçmedim oralardan uuzn zamandır. en kısa zamanda gitmeli..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de uzun zamandır oradan geçmemiştim.Orada ki esnaf hareket gelsin diye yapıyormuş.Daha yeşil halı falan serilecekmiş. Çok hoş olmuşç

      Sil
  3. ay canim cok güzel bende sizinle olmak isterdim.
    selamlar.

    YanıtlaSil
  4. Canim harika umarim hemen kaldirilmaz en kisa zamanda gormek isterim donerciler carsisi isiklarin girisi degilmi?

    YanıtlaSil
  5. Canım ben mizansen sandım fotoğrafları.Gerçekmis çok sasırdım çok güzel..Kahve keyfinizde daim olsun.Ablaya selamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun Havva hanım .Antalya'ya geldiğinizde birlikte gider kahve keyfi yaparız inşallah.

      Sil
  6. Yenigün'un olduğu sokak. Antalya'nın eski sokaklarından biridir.

    YanıtlaSil
  7. Fotolar süper. Çarşı super. Özlemişim antalyayi

    YanıtlaSil
  8. Canım, öyle güzel olmuş ki sokak çektiğin harika fotoğraflardan anlaşılan gidip görülesi bir sokak olmuş... Yarın eşim izinli kısmetse biz de gideceğiz :) Paylaşımın için teşekkürler... :)))

    YanıtlaSil
  9. trafikte selamlaştığımız günn gezilmiş buralar sanırımm..;)
    çok cici gerçektenn.
    öperim canım.

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel çok severim orayı :)gelince ziyaret ederim artık

    YanıtlaSil
  11. merhaba :) bende blogumda bu şemsiyeli yol hakkında bilgi vermek iistiyorum ama resim elimde yok ilk üç görseli kullanabilirmiyim blogumda blogundan aldığımı belirterek :)

    YanıtlaSil