12 Mayıs 2013 Pazar

ANTALYA'LI BLOGGERLAR PİKNİĞİ İÇİN HAZIRLADIKLARIMIZ

Bu güzel piknik etkinliğinde benimde biraz emeğim olsun istedim. İşte piknik için hazırladıklarımız :
ETİKETLERİMİZ

Yiyeceklerimiz üzerine koymak için hazırladığımız etiketlere  isimlerimizi ve blog adreslerimizi yazdım.Etiketleri beyaz organze kurdele ve uğur böceği ile süsledim.Annemin ''güzel bir şey yap da git havuç taratoru mu gider miymiş? ''diye karşı koymalarına rağmen söz dinlemedim.



 Tasarım çikolatalar hazırladım .Nereden bilebilirdim ki Antalya piknik günü çok sıcak olacak.Eridiler ama olsun arkadaşlar beğendiler .
Birbirimizi tanımamız kolay olsun diye isim ve blog adreslerimizin olduğu isimlikler hazırladım.

Çok eğlenceli bir etkinlik oldu . Pikniğe emeği geçen ve bloglarında LASORELLA NİKAH VE BEBEK ŞEKERLERİ sponsor kabul edip hakkımızda yazı yazan   bütün arkadaşlara teşekkür ederiz.

5 yorum: