10 Mart 2013 Pazar

BİR DOSTUN GÜZEL YAZISI

Biricik kardeşimin blogun da (http://pastaeli.blogspot.com ) yayınladığı bu içten ve güzel yazıyı sizlerle paylaşmak istedim.Kendisine bu yazısı için teşekkür ederim.

NİKAH ŞEKERİ VEYA BEBEK ŞEKERİNE İHTİYACINIZ MI VAR ?İÇERİ BUYURUN O ZAMANN:)

 
Bu şirin kız bebekler nasıl ?
Ya da bu oğlan bebek?:)

Bunlara benzeyen ve daha bir çok çeşidi canım arkadaşım
Mine ve Sevgili Ablası beraber yapıyorlar.Onları ne
zaman arasam genelde şeker yapıyorlar ve ben de 
çok imreniyorum .Keşke ben de orada olabilsem ve ben de
şeker sarabilsem:(Orada diye bahsettiğim yer benim
büyüdüğüm ve her zaman çok  sevdiğim Antalya ...
Mine ve ablamız orada nikah şekerleri,
mevlüt şekerleri,bebek şekerleri,çocuk doğum günü için 
kişiye özel çikolatalar ve daha neler neler yapıyorlar.
Hafta sonu Elif'in doğum günü için bize doğum günü 
seti göndermişler.O kadar memnun olduk ki.Onları en 
kısa zaman da yayınlayacağım.Elif resimli çikolatalar ,
tabaklar,bardaklar ,peçeteler hatta pipetler yaz yaz bitiremedim.
Çok zevkliler doğrusu.Ama ben Mine'nin annesinden 
sevgili teyzeden gelen bir durum olduğunu düşünüyorum:)
Oldukça yoğun çalışıyorlar.Mine'in güzel ürünlerini internet 
üzerinde de görebilirsiniz.Şayet Antalya 'da iseniz dükkana 
uğrayın bir çay için inanın çok mutlu olurlar.Yok biz internetten
ürün seçip,sipariş vermek istiyoruz derseniz lasorella.net 
üzerinden bakabilirsiniz.Geç blog alemine giren ancak
hızlı bir giriş yapan Mine'nin güzel yazıları içinde
mutlaka uğrayın:) Lasorella 'nın anlamı kız kardeşler
demekmiş.Kız kardeşlerden diğeri  sevgili ablamız
beni Isparta'dan takip eden Füsun Abla'yı da unutmak
olmaz.Yüz yüze görüşemesek de 
sizin gibi  güzel insanlarla tanıştığım için çok mutluyum.
Hepinize kucak dolu sevgiler:))))













2 yorum:

  1. Hemen modellerinize bakmaya geldim. Asetat kutulu kız bebek bi harika. Şekersiz olarak hastaneye gelen bayanlara ikram etmek istiyorum. Uygun bir fiyat verebilirseniz sipariş verebilirim.

    YanıtlaSil
  2. Hoş geldiniz bizi mutlu ettiniz.Size mail attım.
    Hoşçakalın

    YanıtlaSil