14 Haziran 2013 Cuma

BİSİKLETLİ SÜNNET ŞEKERİ

Yeni bir iş kurmanın  telaşını bilir misiniz? Kafanızda hep şüphe ve hesap kitap olur .
Acaba bu iş tutar mı ?
Yapabilir miyim ?
Benden alışveriş yaparlar mı? Daha bunun gibi ne sorular . . .
Kırtasiye dükkanımı açtığımın ilk haftasıydı . Dükkanın önünde kafamdan buna benzer bin bir soruya cevap ararken  annesiyle birlikte ana sınıfına giden bir erkek çocuğu  bana gülümsedi.Sanki kafamdaki soruları biliyormuş gibi ;  ''Hayırlı işler . Ben size gelir alışveriş yaparım.Burada kırtasiye olduğunu da okuldaki bütün arkadaşlarıma söylerim '' dedi.Bu kişi sitemizin çocuğu Oğuzhan'dı. Bu olayın üzerinden yaklaşık olarak 3 sene geçti , bu süre zarfında birçok şey değişti ama bir tek şey değişmedi . Oğuzhan dükkanın önünden ne zaman geçerse geçsin ''Hayırlı işler , Mine abla '' demeden geçmedi ve okullar açılırken

OĞUZHAN VE BEN

ilk alışveriş bizden olsun diye Oğuzhan ve ablası Kübra dükkanıma gelen ilk müşterilerimden oldular.
Bugün sizlerle  benim için farklı bir yere sahip olan Oğuzhan'ın; sünnet düğünü için hazırladığımız şeker modelini paylaşmak istiyorum.Oğuzhan, aslında sandıklı bir model beğenmişti ama her zaman ki centilmen tavrıyla '' Düğündeki bütün detayları ben seçtim.Düğün şekerimi de ablam beğensin'' diye topu ablası  Kübra'ya attı. Kübra'nın da  tercihi bisikletli modelden yana oldu.Ben şekeri büyük bir zevkle yaptım .Oğuzhan'ın düğününe gitmeyi  çok arzu etmeme rağmen özel bir nedenden dolayı katılamadım.

Oğuzhan'ı tebrik ediyorum.Tabii ki annesi Nalan'cığımı ve  babası Hüseyin bey'i de... Allah onlara iki güzel evlatlarının  mürüvvetlerini görmelerini nasip etsin inşallah.


3 yorum:

  1. Maşallah Oğuzhan'a hayırlı olsun ,
    bisiklette çok güzel olmuş ellerine sağlık Minecim ...

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun oğuzhan'a ...damat olunca da şekerini sana yaptırır inşallah

    YanıtlaSil