26 Ocak 2013 Cumartesi

HOŞGELDİN ÇAĞATAY BEBEK


YAŞAŞIN TATİL . . . !

Yorucu geçen 2012-2013 eğitim öğretim yılı I. Dönemi iyisiyle ,kötüsüyle sona erdi.Nihayet tatil başladı , çocuklardan çok asıl tatili anneler hak etti.Bütün dönem öğrenciler kadar annelerimizde çocuklarının başarısı için emek harcadı. Bütün öğrencilere ve annelere mutlu bir tatil geçirmelerini dilerim.

Bugün sizlerle Çağatay Bebek için yaptığımız erkek bebek şekeri modelini paylaşmak istiyorum.Ben bu modele ''Mutlu Erkek Bebek Şekeri''adını verdim çünkü bibloda ki bebek kollarını öyle güzel açmış ki , güzel bir haber almış da  sevinçten kollarını açıp ''Yuppiiiiiiiiiiiiii ''diye bağırır gibi duruyor.
Bu modelin en önemli özelliği organze ve saten kurdeleden birçok fiyonk yaparak üretilmesi.Biraz zaman alan bir ürün ama bitince sonuç çok güzel oluyor.Bu da her şeye değiyor doğrusu .

Çağatay bebeğin annesini ve babasını tebrik ederim ,Çağatay bebeğe de sağlıklı ve uzun bir ömür dilerim

ERKEK BEBEK ŞEKERİ .DİĞER MODELLERİMİZ İÇİN www.lasorella.net


ERKEK BEBEK ŞEKERİ .DİĞER MODELLERİMİZ İÇİNwww.lasorella.net
ERKEK BEBEK ŞEKERİ .DİĞER MODELLERİMİZ İÇİN www.lasorella.net
ERKEK BEBEK ŞEKERİ .DİĞER ÜRÜNLERİMİZ İÇİN www.lasorella.net

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder